Polar express



Såg Polar Express idag med klassen på mentorstiden, minns att jag såg den typ två eller tre gånger när den gick på bio, för 6 år sedan :O ojoj, ändå minns jag fortfarande filmen!
Men mysig julfilm :)

Innan filmen var vi på en julshow i aulan, eller de sjöng jullåtar och uppträdde. Några 6:or & 7:or hade fixat ihop showen själva, väldigt modiga var de i alla fall.
Efter filmen skulle alla 9:or ner till gympasalen där det var den årliga juldansen och så sjöng vi julsånger.
Till lunch fick vi risgrynsgröt, och efter lunchen var vi i våra mentorsgrupper och spelade land och rike och fick våra betyg utdelade! :)




Imorgon vid 9.30 är det sista ridlektionen på ridskolan för denna termin, skönt med låååång sovmorgon -.- (not)

Ska stänga av datorn nu, eller syster min vill inte att jag sitter i hennes rum längre. Lycka när min dator kommer!hehe.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Såg inte vi den på bio? :D <3

2010-12-19 @ 01:48:40
URL: http://Http://rebeccalakey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0