Knas

moa, min lillasyster, kommer hem och och säger att hon och en kompis har gått bus eller godis hos Laila och typ okeej och så säger hon att laila hade ropat på mannen i huset med en ljuv falsk röst, gissa vad han hette?? 
jag: mats
moa: nä, leiiiiiif.

åhå, jag höll på att dö. jag förstår inte riktigt vad som var det roliga nu såhär i efterhand. men det var störtkul, då. och så sa vi mats och leif samtidigt ;)




cambilder


och så snackade jag med johanna på msn om en granne som stör henne när hon sitter vid datan </3
johanna: jag ska nog gå med i grannfejden
jag: varför detta?
johanna: ja asså grannen snett imot, han har för stor tv som stör mig när jag sitter här

här dog jag också, offentligt.
jag har nog sämst humor






nu ska jag kolla teve och sen ska jag till johanna och kolla på film, det blir nice.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh kommer du ihåg varje påsk och halloween när vi gick bus eller godis? Så roligt. Eller när vi bland gick helt random och sålde teckningar. Hhahahhahahhaha 50 öringen <3

2010-11-01 @ 11:04:30
URL: http://Http://rebeccalakey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0