Fjärde advent

Godmorgon! 
Sitter och bloggar nu såhär lagom på fjärde advent tillsammans med en chai latte nu, rätt najz.
Ska alldeles strax iväg till jobbet, ska bara vänta på johanna :)

Kan dra en liten snabbis från igår sålänge:
På morgonen red jag mina sista dressyrlektion på ridskolan för denna terminen, fick rida superpånin Bart:


Han gick jättefint hela lektionen, lite stark mellanåt men galoppen fungerade i båda varven idag. Nöjd tjej!

Sen hem och duscha och göra sig iordning, 
sedan åkte jag och lillasyster in till stan för att julklappshandla.
Affärerna stängde vid 16 så då satte vi oss på Subway och käkade där och pratade till sex-tiden, 
drog oss upp mot bion då för att se Breaking Dawn (igen för mig) men mamma MANGE BJÖD så varför inte liksom :)


Nej nu måste jag dra mig, ha det fiiiint :)


haha, vet inte hur många bilder jag har som är nästan lika som denna, 
tar alltid sådana när jag är i stallet. mog1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0