Helgen

Godmorgon!
Tänkte dra en snabbis genom en helgen som var, så jag inte bloggat någonting de senaste dagarna...

I fredags var jag och josse hos Sofia hela kvällen och hade det toppen!
Hade det riktigt mysigt och fett kul, haha...
Sofia hade bakat kladdkaka och så gjorde vi chai latte!

Finns måånga bilder sen i fredags.. Men kan inte lägga upp alla här ;)
Sedan kollade vi på Idol, körde sanning eller konka (roligaste konkan ever, hahahaha. tyvärr internt, och inget som bloggen får bli delaktig i♥), pratade skit & körde charader. Blev en lyckad filmkväll ;)


I lördags morse red jag min dressyrlektion, hade Rowny och gick rätt bra. Han var något spänd, men blev bättre sedan :)
Efter ridningen var jag och mamma på pingstkyrkans second-hand, köpte ingenting utan tog en mysig fika bara:
¨
söt mamma osv.. :)

Kvällen spenderade jag hos johanna, blev ändrade planer i sista sekund typ.. Men hade det roligt ändå! :)
Kollade på film, dansade hela kvällen & drog en omgång guitar hero också :)
Jag och johannas lillasyster som dansar!
I söndags städade jag med johanna på jobbet och var sedan hemma och tog det lugnt, 
mysig andra-advents fika och lite så. 

Dock blev min avslutning sämre i söndag, pga en privat sak som hänt. Tror ingen som inte vet inte kommer förstå vad det handlar om, men så får det vara. Detta drabbade hela helgen i ingen bloggning då jag vetat om att detta kunde sluta såhär, var redan kanske lite inställd på det. Men ska som sagt fixa detta med mina vänner och familj omkring mig :)

Nu ska jag till skolan, ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: vi får boka en tid och ett gäng! :D

2011-12-06 @ 22:02:10
URL: http://johannalalala.blogg.se/
Postat av: millalouise

hej lust att göra bloglovin byte?:)

här är min; http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

skicka gärna din om du vill,

förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer, kram!

2011-12-07 @ 13:15:58
URL: http://millalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0