Från tidningen 20 januari 2011

Tidningen kom på besök hos oss och några nior blev intervjuade hur det kändes med gymnasievalet och börja gymnasiet m.m

Det var med i tidningen 20 januari 2011:




Jag står till vänster


Här kan ni läsa vad jag tänker ta som förstahandsval: Samhällsvetenskap inriktning beteendevetenskap.
Jag tänkte göra mina val idag, jag har 4 stycken, på valsidan men den krånglade så ska se om den funkar bättre senare.

Nu ska jag göra klart min engelska som jag påbörjade innan,

hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Mejlat dig angående den vita klänningen! :)



Mvh Amelie

2011-02-13 @ 16:21:41
URL: http://keilema.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Tack! Jag hade ett örhänge med en ögla där det hängde något annat smycke, så jag bytte bara ut det och hängde på en kedja, sedan tog jag kedjan och satte en ring (en som brukar sitta i fästet vid halsband eller armband) och töjde ut den och sen satte jag bara i örhänget och den andra änden med ringen på örat.. :)

2011-02-13 @ 16:31:30
URL: http://fannypeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0