Outfit ~ onsdag

Hejsan!
Hoppas ni haft en bra dag :)

Det stod i tidningen idag att jag skulle få en olycksdrabbad dag, fast jag har nog mer visat min mindre smidigare sida..
Jag har tappat mappar när jag håller i dom, eller de har flugit ur min händer typ. Jag höll på att halka när vi skulle till matsalen, när jag skulle skjuta upp mobilen för att svara på ett sms så "kastades" mobilen iväg.. Men det var inget allvarligare än så :)

Innan var jag och mami ute på en promenix och gick via stallet och tittade vilka som red i ridhuset,
och precis när vi kommer in så ser jag att ryttaren håller på att trilla av hästen, typ tappat balansen framåt, och hästen snubblar på sina ben och trillar också framåt, så hästen trillar ner i marken, fast ryttaren hann av före! Det var ju tur för henne iaf, men de båda var snabbt på benen igen.




Kommentarer
Postat av: emma

sv: thanks!

jo, bara bra med mig :)



haha, jo, de börjar bli dags för mig att ta ner mina också. måste bara orka först ;)

2011-01-13 @ 00:40:16
URL: http://losingmysight.blogg.se/
Postat av: alma

okej vad bra :) jodå det är bara fint ;)

2011-01-13 @ 15:11:59
URL: http://jarnung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0