Keep on dreaming, for now




Hej på er!
Idag är vädret väldigt tråkigt här i Gävle. Jag och syrran har tittat på film, Sex and the city the movie! Åh, jag gillar verkligen den. Blir verkligen inspirerad av allt fint.

Kolla in hennes walk in-closet (!!)

Ren lycka!!!
Keep on dreaming, for now

På första bilden är min nyinköpta byxdress från HM som jag hittade på en ny ställning när vi var påväg ut ur affären, och var tvungen att prova den.

Det var en tjej i Falsterbo som hade en sådan dress på sig, och jag tyckte den var så fin. Så blev ju lagom glad när även denna satt kalasbra.

Så den köpte jag, för tredje gången i kassan hos samma kassör. Först köpte jag ett par pilotbrills, sen hittade jag en helt random klädställning efter det med en tröja som jag köpte, och sen efter tröjan hittade jag den blommiga byxdressen påväg
ut därifrån.
Rolig kund jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0