Kalas för farmor

Hej!
Var nere på stan en runda i morse och fick med mig en jättesöt blommig byxdress från HM hem. Visar den senare.
Och pilotbrillor och fler trosor ;)

Om några timmar ska vi åka till Torpet, ett ställe där vi ska vara, och ha släktkalas för farmor som fyller 75 bast.

Såhär ser jag ut:




Jag tycker verkligen denna klänning är jättesöt! Och det bästa är att jag har bidragit till att göra det bättre för andra genom att köpa klänningen eftersom jag köpte den på Myrorna.
Pengarna går till Frälsningsarméns arbete för dem som har det svårt i Sverige.

Här kan du läsa om vad Myrornas överskott till frälsningsarméns arbete gör i Sverige:
http://myrorna.se/

Kommentarer
Postat av: du vet vem

super fın look!! :) /Turkıet

2011-07-25 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0