Muffins

Idag har jag varit otroligt seg och bara tagit det lungt och varit hemma. Bakde kladdmuffins idag, och använde mina nya cupcakes-brickor som jag köpte för ett tag sedan men har inte visat de innan. Så det passade ju perfekt.
Skulle glasera muffinsarna, och det blev inte så superbra.. De som står på brickorna blev de finaste 
Kan ju visa några muffinsformar jag köpte i Gävle också 
Använde de rosa formarna idag. Usa-formarna gillar jag skarpt! 
Imorgon har jag planer att umgås med mina småkusiner som snart åker hem till Stockholm igen. 
Ska förbereda ett inlägg till imorgon innan vi åker :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

då får vi se hur det går då! :D

2011-07-26 @ 22:31:00
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0