Nya smycken

Köpte två par örhängen och en ring på stan senast. Enkla och fina! 
Om drygt en timme ska vi åka till Utvalnäs som ligger lite utanför Gävle och fika hos pappas kusin.
Vad som händer resten av dagen vet jag inte, det regnar här nu men kan ju hoppas att solen tittar fram senare!
Hoppas ni har lite bättre väder i Karlskrona 
Igår kväll var vi ute på en promenad och gick igenom ett fint koloniområde.
På bilderna kan ni även se mina nya solglasögon och Falsterbo-koftan jag fick när vi jobbade där.
Vi fick även en pikétröja, men kan visa sen när jag använder den när jag börjar rida igen om en månad.
Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Dem öronhängerna passar jätte bra till ditt lagom blonda hår! :)

SV: Tack! :D

2011-07-23 @ 18:13:37
URL: http://moasfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0