Blåbärsplockning

Godkväll på er! Just nu packar jag resväskan, igen, för imorgon åker jag till Gävle 1 vecka.
Har lyssnar igenom Veronica Maggios, Chris Browns och Septembers albums ett antal gånger nu, och måste ladda ner ny musik till bilresan imorgon.

Idag har jag och mina kusiner, syster & mamma varit hos våra kusiner och moster i Torhamn och vi var ute i skogen och plockade blåbär och svamp. Jag och becca plockade blåbär, Vet ni hur skönt det är att bara sitta i skogen, utan telefon eller något tekniskt och bara snacka eller? Förstår Morfar. (taget från beccas blogg)

Jag ska packa klart och sen ta mig en dusch, sen gå igenom och lägga upp bilder från Hasslöfestivalen från igår,
måste nämna att September var assssgrym!!


Ja just det, måste nämna en jätteroligt sak till!
Igår när vi sålde på wämö loppis så kom det fram en tjej till mig och frågade om jag drev en modeblogg. Hon berättade att hon brukar läsa min blogg varje dag och att hon gillar den.
Gissa om jag blev glad?!
Jätteroligt att du, som första person, kom fram och sa det! :D


Beccas och min blåbärsplockning ;)


Gänget i skogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0