Det här med bikinirand?

Sitter och kollar på Morden i Midsomer och dricker te just nu och laddade upp en bild på min bikinirand som jag fick idag från ronneby badet.
Och så tänkte jag hur töntigt det är att ens visa/nämna/vara stolt över sin bikinirand.
Så googlade bikinirand åsikter och läste lite bloggar som hade nämnt bikinirand i sina bloggar och skriver om "årets första bikini-rand";"har bara legat en halvtimme och har redan fått bikinirand";"usch kolla vilken ful bikinirand jag fått" osv osv osv
+ de bloggar som har kommerntarer så är mer än hälften negativa kommentarer om bikinirand.
Vad är egentligen grejen med att visa och ha det?
Visst kul att se resultat kanske, men sen då? Palla bry sig.
En bild från min idag, och jag är inte ens sådär brun,
men det är ju snällt mot ögat att lura en på bilden rättvisa.
Jag har verkligen ingen aning om varför man ska visa/nämna sin bikinirand, det är en hel den bloggar som skriver om det?

Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Nu har min kompis fått dra 2 lotter ur en burk med allas namn som deltog i utlottningen av 2 bloggdesigner! Vinnarna har presenterats på min blogg nu, kan det vara du..? ;) Ta och kolla direkt !

2011-07-27 @ 22:51:26
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: johanna

Innan jag läst klart inlägget hade jag redan en kommentar till dig unga dam. Men tur för dig att du skrev att du inte är så brun som på bilden. Jag var brun i tisdags. Men idag hae färgen bara försvunnit mer och MER.

2011-07-28 @ 02:34:06
URL: http://johannalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0