Tillägnad till dig Linnéa



Min kära vän klagade på att jag uppdaterade dåligt i bloggen,
jag var på ridskolan hela eftermiddagen/kvällen igår, och när jag gick in i stenväggen i stallet och fick värsta bulan i pannan så åkte vi hem och jag gick och la mig direkt, var helt efterblivet trött.

Bilden är från idag och hon får detta inlägg tillägnat till henne.

Linnéa skulle vilja få some cred for her picture och gärna att någon upptäcker hennes konstnärliga talang för hon har målat av en av Monéts bilder :D

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Ha en fin dag sötnos! :*



gLÖm inte att tävla om en super snygg ring också, anmäl dig på bloggen, :D

2011-06-11 @ 09:06:35
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0