Torp Köpcenter

Hej!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering och att det blir senare på dagarna istället.
Är ju i Hunnebo denna vecka, kommer hem på lördag, och vi åker iväg och hittar på saker under dagarna.
Idag har vi åkt till Torp Köpcenter som ligger i Uddevalla, och det har handlats ett knalloranget nagellack:
(lånad bild) visar hur det ser ut när jag provar det :)



samt ett par tröjor och ett underkläder-set följde med hem.

Nu ska jag höra om någon är sugen på att spela något spel, jäkligt taggad på att vinna idag!

Vi har spelat plump, ett kortspel, varje kväll och jag har förlorat varenda jävla gång! Men igår kom jag i alla fall 3:a (vi är 5 st)
Gudarna måste ha något emot mig...

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 01:18:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0