Snack om bikinikroppen



Det är otroligt mycket snack om bikinikropp hit och dit på massor av bloggar.
Låren ska inte gå ihop, magen ska vara platt, rumpan ska vara snygg osv osv.

Många har komplex över sina kroppar för vi jämför oss med andra lite för mycket tror jag.

Jag tränar min kropp en del, men inte för att gå ner i vikt eller för att bli smalare utan för att jag mår bra utav att träna.
Jag är nöjd med min kropp. Benen, armarna, magen och rumpan, ja det sitter där de sitter och det duger. Och kurvor tycker jag är kvinnligt så det är ju ett plus.
Jag gillar min kropp för att den är min.

Har man komplex för lite hull på magen, eller att benen inte är smala... So what?

Istället för att gömma eller skyla sig på beachen i sommar för sånt, så sträck på dig och gör dig redo for a fight on the beach!

Gilla din kropp. Livet är för kort för att plåga sig själv!

Nu ska jag ner till en kompis för att bada och sola!

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

det är så sant som det är sagt! och modigt av dig att lägga ut bikinibilder på dig själv jag själv har väl typ samma kroppsbyggnad som du men har ibland komplex över min feta mage (!!). och tränar, det gör jag också för att jag mår bra av det :)

2011-06-03 @ 12:50:32
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0