Yesterday



Vi blev ju överraskade på en resa till liseberg igår, och det var jätte roligt! Men var jäkligt yr när jag skulle gå och lägga mig igår natt.. Vi räknade ut att vi hann åka karuseller ca 25-30 gånger under dagen igår!
"Tyvärr" var Europas högsta fritt fall, Atmosfear, avstängt igår för underhåll. Men det gjorde mig ingenting ändå :)
Åkte massor av karuseller, flera gånger om, för det var inte lång kötid alls ibland.

Vi gick även i spökhuset, det var faktiskt riktigt bra gjort där inne (y)

Igår var det premiär för Lotta på Liseberg på TV4, så vi hann se lite av Sanna Nielsen och Alexander Rybak.

Kanonen och balder är mina favoriterkaruseller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0