Tidfördriv

10 FAVORITER

Färg: svart & vit och usa-tryck just nu

Mat: lätt laxpasta haha

Band: vi taggar lite LMFAO

Film: tar några av de senaste, friends with benefits, the messenger, paul & insidious.

Bok: Elsas mode & elsas värld är bra!
Sport: ridning
Årstid: sommar i alla lägen
Veckodag: fredag & lördag

Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: 13.37?


9 FÖR TILLFÄLLET

 

Humör: fett glad, orkar inte med mig själv. hahaha!
Smak: chirre

Kläder: mysbrallisar och usa-linne
Backgrund: johanna snackar om hur mycket hon äger på matte och jag sjunger till mistletoe tillsammans med Justin Bieber
Nagellack: silvrigt

Tid: 14.55

Omgivning: ligger på madrasser i johannas rum

Irritations objekt: en jävla chipspåse som jag råkade välta över hela bröstet på mig själv....


6 HAR DU NÅGONSIN

 

Dejtat någon av dina nära vänner: dejtat och dejtat. vi har träffats själva
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej

Badat naken: yes
Varit med på tv: nej det tror jag inte, bara i tidning

Kysst någon du inte känner: ehe ja



3 PERSONER


Du kan berätta allt för: johanna, becca och tobbe
Du tycker om: jag tycker om mina vänner & familj. även en fin kille just nu
Du inte gillar: inga namn kommer nämnas. men elaka & dryga människor orkar jag inte med



2 VAL


Kaffe eller te: te, lätt!

Vår eller höst: våren


1 ÖNSKAN:

vore chill att leva ett problemfritt liv just nu :)


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag har typ inte gjort något annat än att jobba. Nu ser jag fram emot min vinterresa till Mauritius om knappt en månad. Skulle du resa bort något i vinter nu? Kramar!

2011-11-05 @ 17:58:10
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0