Dagens ridpass

Red programridningen idag efter min dressyrlektion idag.
Red samma häst båda passen & båda gick asbra. Hur bra känns det inte då? :D

Var väldigt längesedan jag red Rowny, men ack så rolig han är att jobba med.
På dressyrlektionen jobbade vi med förvänd galopp över bommar som en båge in till medellinjen. Och lite öppna osv osv.

På programridningen var han något spänd i formen men detta var ju bara en övning inför klubbdressyren som är i November tror jag. Har tid att träna mer honom mer innan dess.
Så nu är det klappat och klart med Rowny och mig inför klubbdressyren sa min ridlärare idag efter jag ridit dressyrprogrammet :)


Dagens ridoutfit såg ut såhär:

bruna John Whitaker-ridbyxor // Kingsland t-shirt // Mountain Horse richmond high rider


Rowny Joy i Holland. Bild lånad härifrån.

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-17 @ 19:46:41
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Emma

Två tävlingar hos mig. Presentkort på valfritt väggord och smyckes tävling... Kika in å var med !



http://emmnie.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-09-18 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0