I'm not telling you it's going to be easy. I'm telling you it's going to be worth it

Goooodmorgon!
Var uppe riktigt tidigt idag för sökte sommarjobb inom kommunen som lottas ut och sajten öppnade imorse!
Nu ska jag snart ta mig en promenad ner till stallet för att pyssla lite hos News, vädret är ju fint idag med så det blir bra!

Helgen var bra den med, red min dressyrlektion på lördagsmorgonen och Rowny gick mycket bra. Efter det var jag en snabbis på stan med Johanna för o fixa en present till syrran och sen åkte jag till stallet igen fast till newsan och fixade hos henne och red henne i ridhuset, hon gick så sjukt fint i lördags! Dock var det ingen med då som kunde fotat...

Igår fyllde min lillasyster år, så hade kalas för henne tillsammans med och hos vår moster med lite go släkt från mammas sida. Trevligt!



Kommentarer
Postat av: Takkay

Hejsan!



Gillar Du smycken? På www.takkay.net finns det supersnygga och billiga smycken! Ta en titt vetja :D

2012-02-20 @ 11:50:09
URL: http://www.takkay.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0