Slut på det roliga

Hej på er! 
Jag lever även fast uppdateringen var rätt kass,
hände en liten ridolycka igår med Newsan när jag skrittade ut barbacka med henne för hon blev rädd och började stegra lite och jag trillade av och landade på min svanskota på asfalten, så det är verkligen pain in the ass nu (bokstavligen)... Och sträckte hela nacken med. 
Gör jävligt ont dehär meen det kunde gått mycket värre!

Så idag kunde jag inte rida henne så hon fick en vilodag,
har bara varit i stallet och mockat+mat och in&utsläpp :)

Ikväll kom News ägare hem med, så nu tar hon henne.
Men för mig har det varit skitroligt att ta hand om henne hela veckan & att hon skött sig så bra!
Imorgon är det tillbaka till skolan, känns inte lika roligt.. men aja. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0