Enjoy it.

Jag har insett att min senaste kyss: var på nyår
Jag har insett att: samtalet jag fick igår från en i klassen fick mig att tänka på vad han sa till mig
Jag har lärt mig: att jag har sämst lokalsinne här i stockholm
Jag trodde aldrig att: stockholmare kunde vara så trevliga, haha skoooja
Jag lyssnar på: look after you - the fray
Jag avskyr när folk: inte håller vad dom lovar
Min första bästavän heter: Jenna Månsson
Bästa tiden i mitt liv: har otroligt många bra tider i mitt liv, men år 2011 var ett bra år till mestadels!
Om jag fick en sak i hela världen: skulle det vara powern att kunna hjälpa alla utsatta barn i världen
Jag är: glad för att jag har lätt för att lära känna nya människor
Jag är rädd för: att mista nära & kära
Den värsta känslan är: ångestkänslan
Om jag var ett djur skulle jag vara: en tiger, häftiga liksom
Sist jag grät var:  till filmen "A walk to remember" i förrgår
Jag kan: mycket
Jag kan inte: allt
När jag vill tänka går jag: helst till min bästa kompis för att prata
När jag bakar så bakar jag: oftast muffins
Min mobiltelefon är: i hopp om att få en iPhone
När jag vaknar på morgonen: kan jag inte andas, bara för att jag har blivit feteförkyld
Innan jag går och lägger mej: stänger jag ner datorn och ställer alarm på mobilen
Just nu tänker jag på: att jag har ångest för att flyga hem, hatar det
Bebisar är: något jag ska skaffa när jag träffar min drömman
Idag har jag: och becca bestämt att vi ska in till stureplan och luncha
Ikväll ska jag: sitta på flyget påväg hem till Karlskrona
Imorgon kommer jag: vakna upp i min egna säng

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping ! -



Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-2.html#comment



Puss puss

2012-01-04 @ 10:33:50
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping ! -

bra lista!;D

2012-01-04 @ 10:33:55
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad har du gjort med din blogg?! O_o

2012-01-05 @ 12:04:44
URL: http://moasfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0