Summering Midsommar

Hej! Förlåt för otroligt dålig bloggning denna vecka..
Jobbar långa dagar varje dag och har övningskört varje dag så inte varit mycket att blogga om ändå.

I torsdags på förmiddagen var jag och en av brukarna på äldreboendet ute på lövmarknaden och när jag slutade för dagen mötte jag upp Johanna och gick med henne, mysigt och himla gott med langos :D
(Lövmarknaden är en marknad som är varje år innan midsommar i Karlskrona, hela torget och gator är fullt utav stånd som säljer typ samma sak varje år och de flesta karlskrona-bor går på denna årliga marknad)

 
 
 
 
Igår, fredag, var jag ledig från jobbet.
Under dagen firade jag och pappsen lite midsommar med god mat och efterrätt.
Vid 17-tiden kom Sofia och hämtade mig för vi och ett gäng goa tjejer ifrån klassen skulle fira midsommar tillsammans hos Ida.

Vädret kunde ju dock varit bättre. Men vad vore inte en midsommar utan regn..?!

Hade hur trevligt som helst under kvällen; grillat, massa dans och snack, spel, dricka, snapsvisor, kubb och såklart jordgubbstårta :D
 
 

Det vinnande kubblaget!


 
Kvällens outfit!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Sirviö

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D
Vinn ett valfritt mobilskal (Till t.ex iPhone, HTC, Samsung eller Sony Ericsson) - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/vinn-ett-valfritt-mobilskal.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-1.html

2012-06-24 @ 14:59:48
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0