Lite nytt

Hej på er! Sitter just nu och kollar fotbollen på tv Sverige - Ukraina,
men eftersom vi inte gör några mål för tillfället kan jag blogga lite.

Var hemma vid lunchtid idag eftersom kompisen jag sov hos igår skulle åka hem med tåget då, för gott..

Sen resten av dagen har jag varit med en killkompis och chillat lite, kollade bland annat på The Grudge 2 & 3. Läskiga, se dom inte!

Kan visa er några plagg jag köpte i Stockholm, har inte riktigt haft tid för någon shopping direkt och jag har heller inte varit på något shopping- eller slösa-massa-pengar-humör haha ;)

Gillar verkligen denna klänningen! En tajt, gul spetsklänning och lite öppen i ryggen.
Perfekt i sommar att dansa in nätterna i.

Otroligt välbehövliga svarta tighta svarta jeans, de kommer ifrån Dr. Demin Kissy.
Sitter som en smäck!

Två par skor också.

Och så köpte jag ett mycket fint underklädersset också, men det behövs inte läggas ut i bloggen. Tycker det är mer privat och ska inte visas för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0