Yesterday 2012-05-10

Gick inte så bra med bloggningen igår, tänkte jag skulle mobilblogga också när jag var i stallet men det fungerade inte att publicera inläggen.

Var i stallet igår och fixade allt hos Newsan och skulle rida henne i ridhuset tänkte jag,
det skulle verkligen alla andra privathästar också vid samma tid då ena halvan var ledig men det var ridlektion i halva ridhuset med..
Så det blev så jäkla trångt och news blev stressad av alla andra, så travade lite därinne och tänkte sedan att det får räcka.

Det var värsta regnvädret igår men bestämde mig för att rida ner till paddocken själv och galoppera av henne där och red sedan hem till stallet igen. Hon var duktig och fin ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0