Svar på tal till Lovisa e.

Vilken tur jag kikar in på min blogg då och då, har fått en kommentar på ett gammalt inlägg angående en häst.

Lovisa e. Eftersom du inte hade någon länkad blogg eller e-post får jag svara dig öppet på bloggen och hoppas du ser detta!

"Hej! Jag undrar bara vilket stall detta var i? det är nämligen så att jag är ny ägare av ett sto fött 2006 som heter La Carte och är 99,9% säker att det är min lilla flicka på bilderna i inlägget! skulle vara kul att veta vilket stall det är och om du vet nåt mer! :) kram"
 

Svar:
Hej Lovisa!
Det låter som det är samma häst vi pratar om, fina La Carte. Bilderna från detta inlägg är det vi pratar om. 
Det stämmer att hon är född 06 och bilderna är tagna på Karlskrona Lyckå Ridklubb.
Hon var hos oss drygt 1 år. Hon var dock inte meant to be på en ridskola då en och samma ryttare som rider henne passar bättre.
 
Jag har tyvärr inte mer information än denna bilden nedan men undrar du mer så mejla ridskolan hon stod på innan hon flyttades till Båstad. [email protected]
 
Jag hoppas allt funkar bra för er två och att du förhoppningsvis ser detta svar. 
 
Kram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0