Behöver eran hjälp!!

 
Hej på er! Det var ett tag sedan vi hördes av.
 
Idag har det gått 1 år sedan jag la ner min blogg, men jag har inte loggat in idag för att jag ska börja igen, utan jag behöver eran hjälp eftersom jag ser min bloggstatistik fortfarande är aktiv vilket är rättså sjukt! Mellan 20-100 personer klickar sig in på min blogg varje dag.
 
Jag är med i en tävling som heter MISS GLOSSY 2013 och topp 10 går vidare till delfinal, och jag skulle vara otroligt tacksam ifall ni kan ge mig en like för att säkra min plats.
 
LÄNKEN FÖR RÖSTNING: http://missglossy.se/profil?id=138#nav
 
Som ni ser heter jag numera Linnea Lakey, bytte nämligen efternamn för 9 månader sedan.
 
Skulle blir superglad ifall jag hamnar topp 10 och går vidare.
 
Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0