Bilder från pulkaåkningen

Hej!
Innan idag var jag, min lillasyster och pappa i backen och åkte pulka.
Det har snöat hela dagen och just blåser det vääldigt mycket snö ute!

Bjuder på några bilder:

Herregud vad det stänkte snö när man åkte!



Påväg upp för backen igen



Jag och min supersnabba pulka!



Pappa in action



Moa in action


Jag lägger inte upp någon "Linnea in action"-bild på mig för på de bilder där jag åker så blundar jag och skriker. Hahaha...

Imorgon är det julafton!!! Helt awesome. Kan ni fatta det? Knappast jag, tiden går så fort! Och julkänslan har verkligen smått krypit in här hemma och nu ska jag och syrran baka peppisar.

Imorgon på morgonen är vi hos pappa och käkar frulle och öppnar julklappar och på eftermiddagen åker vi med mamma ut till Torhamn och firar jul där med släkt och så


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv:hih itack så mkt =) nope hehe vi har gjort slut ;P

2010-12-23 @ 21:45:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0