101010

Tjena,
roligt att ni kikar in fast jag varit jädrigt seg under helgen :)
men men.
imorgon börjar skolan :(, jag hade kunnat vara på min prao ett tag till.

Idag är det 10-10-10 i datumets väg, för er som missat det.

I torsdags kväll red jag mammas ridlektion, och fick duktiga lille ponnyn Jazz.
Han gick verkligen skitfint hela lektionen, gick på tygeln och skötte sig jättebra!


Foto tagit av Jennie Holmberg


I fredags var jag och johanna på bio, I rymden finns inga känslor, den var bra! :)
Sen tog vi bussen hem och jag gick hem ifrån torskors.


I en tunnel på hemvägen.


I lördags förmiddag red jag min ridlektion, red Odette. Gick ganska bra, hon stretade emot ett tag sen när hon släppte efter gick det bättre. Vi jobbade med förvänd galopp och skänkelvikning.

Och idag, söndag, har jag inte gjort något speciellt. Mest gjort lite läxor och bara tagit det lugnt.


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0