Mitt i prick

Hallå (:

Min dag/kväll spenderades ute i skogarna, Torhamn.
Mina kunsiners familj har sommarstuga där ute, bor egentligen i Stockholm.

Det var en mysig dag, blev inga bilder alls med kameran.
Var ute först och då var min kamera inne, och sen var vi inne och lekte med barbiedockor och tvättade deras hår ;) och sen pärlade Fanny och jag pärlplattor.
Sen kollade vi på film, Aladin.


Här är några ynka kassa mobilbilder när jag och Fanny kollade på film:


Fanny visar var hon satt fast i förrgår, smidigt :)




Ett halsband jag fick av Fanny, och så fixade hon mitt hår :)
Det är hennes så kallade "ollebullu" (=en knorr typ) som jag har bak på huvudet.

_______________________________________________

Innan jag åkte:

Örhängen
Glitter

 
                                                             Bild när jag kom hem.
                                                      Höger tumme inlindad i bandage.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0