Dålig uppdatering yeah

HEEEEEEEJ!
Jag har ingen tillgång till en dator för tillfället för internetet har pajat hemma och min dator är inne på lagning.
Just nu är jag hos pappa för att blogga men ska snart ta mina gummistövlar och cykla hem igen.

Sov i Rödeby i helgen och var också på bio i lördags, såg Poppers Pingviner, rolig film faktiskt och fint sällskap :)

Idag har jag och min fina vän Nike suttit på café 1344 hela dagen och snackat igenom hela denna sommar, tog ett tag kan jag lova.

Ska tidsinställa något inlägg, känner mig ganska dålig på att ta hand om min blogg just nu, men blir bra snart igen.

Jättegulligt att ni kikar in då & då ibland ändå! ♥



lånar bild från idag från Nikes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0