Stockholm

Hej bloggisvänner! Varit lite off i bloggen de senaste dagarna, men det har hänt andra roliga saker!
Har inte bloggat sedan julafton, men den var helt perfekt iallafall med några utav min tappade släkt, istället för att dansa runt granen körde vi Riverside MF runt granen i en ring.
Igår måndags vid 12-tiden kom två killkompisar till mig och becca hit från Malmö,
vi hade det väldigt trevligt, blev lite ändrade planer på kvällen med hade det riktigt trevligt och umgicks osv. Sedan åkte de hem idag på dagen och vid 19-tiden var jag och becca på flygplatsen för att flyga upp till Stockholm!
Så nu ska jag bli 08 i en vecka, imorgon ska vi dra in till stan och möta upp Bea & Emelie (jag har inte träffat de sen i somras, galet) för lite shopping och också sola.
Puss /Linnea
Jag och JB igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här och läs mer:



http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Du kan tjäna upp till 70kr / läsare, toppen vah?!

2011-12-29 @ 19:34:02
Postat av: Moa

Sola låter logiskt..

2011-12-29 @ 20:02:43
URL: http://moasfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0