Umgåtts med bästis

Heej!
Lite efter 14 idag så åkte jag och Johanna till Timeout för att käka sen lunch och massa snack eftersom vi inte hinner träffas så mycket mer innan jag åker till Stockholm nu efter jul.
Ja det har jag ju inte ens nämnt i bloggen, jag och min kusin Becca som kom till Karlskrona idag, åker upp hem till henne i Stockholm nästa vecka efter jul för att fira nyår med massa skönt folk! :D

Back to business, var på Timeout och käkade med Johanna idag som sagt,
och eftersom vi fick pizzan gratis (heheh) så tog vi en efterrätt på att också för vi blev där ett par timmar ändå med massa snack.


Nu har jag slått in lite julklappar och väntar på att Becca ska komma hit, blir film och mys. Helt ok!



Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0