Np & brandalarm

Hejhej!
I morse var det nationella prov som gällde, läsförståelse i svenska. Jag vet, fett tråkigt att läsa, alla skrev/skriver det på sin facebook eller blogg... Men ändå.
Jag tyckte det kändes bra, det var lättare än jag trodde. Kanske hade tur med årets tema "Eld & lågor"?

Aja, vid lunchtid idag gick brandalarmet på skolan när jag och några kompisar satt i matsalen.
Sen när alla var avprickade nere på fotbollsplan så gick vi till våra lektioner, hann vara där en liten stund och så går brandalarmet igen! Kul... Nej! Det är ganska kallt att stå ute utan jacka.

Efter skolan har jag varit hemma och läst på lite inför so-provet imorgon, men det ska nog gå bra.

Och jag o mami hade en pratstund när vi satt och drack te och tog en macka innan.
Pratstund är oftast givande, idag var de det för mig :)


Min lillasyster, mamma och jag ♥

Nu ska jag läsa klart min engelskabok och översätta några glosor, sen sooova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

- Helgens blogg finalister är nu korade! Kanske du blev en av dem? Ta en titt och ha en superfin Onsdags kväll! KRAM

2011-02-09 @ 21:29:07
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0