Godnatt!

Just nu ligger jag i sängen under täcket med datorn, den lyser så mycket så kom på min smarta idé att bygga en koja med fleecefilten med datorn och mitt huvud :)

Idag har vi varit på Dollarstore och på stan,
På stan köpte jag ett par skor, en tröja, söta hårspännen.
På Dollarstore köpte jag fina muffinsformar, gratulations kort som jag ska fixa till själv och en fotokub.

Jag, pappa o syrran var och fikade på Coffee Lounge på stan idag, väldigt modert och mysig café!

Imorgon ska vi åka till kungsberget och åka skidor,
förut brukade vi åka skidor ofta men nu har jag inte gjort det på ett par år, men jag hoppas det går bra ändå! :)




Gamla Gävle, stan:






Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0