70 miles away from home


trött chey i bilen från idag. Haha jag har vit salva under näsan för jag har åkt på en redig förkylning och det sved efter jag snytit mig ;)

Ja, hej på er.
Sitter hemma hos pappas tjej i Gävle och kollar på Wallander, spännande!
Har varit här hemma idag och tagit det lugnt sen vi kom hit runt 15.
***
Efter kalaset igår så gick jag och johanna hem till henne för att redigera våran spanskafilm, efter lite krångel så fick vi till den och den blev awesome!!
Jag gick hem från henne runt 02 tiden och så sov jag tills 06, och så åkte vi vid 07, mot Gävle.
***

Imorgon ska vi gå ner på stan och gå i affärerna,
och om jag orkar ska jag klart på filmen ikväll som jag hann kolla på halva i bilen innan batteriet till datorn dog "Love and other drugs"!

Godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0