Tisdag




Hallå där!
Tänkte bara slänga in lite update till er lite snabbt :)
På morgonen idag skulle vi ut och "jogga" på idrottlektionen, anteckna utomhus!
Fast jag och johannis gick, hann typ halva rudan sen vände vi och gick tillbaka.
Efter det var det taggning till matteprovet, det gick väl sådär, eller helt okej. Matte är inte min starkaste sida så att säga... Beccis jag tror det går i släkten!!! nu slipper du och din lärare undra över det, problemet löst!
Du kan tacka mig senare :)

Sen har dagen rullat på, sakta men säkert. Yepyep.
Åkte hem till johannis efter skolan och chillade. Läste igenom varandras noveller, jag håller på att fixa kamratrespons till hennes novell nu.
Sen stämde vi upp till Storbritanniens nationalsång, vilket liv vi har! hahaha


Imorgon ska alla nior till ishallen och åka skrillor, bilder kommer :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska visa dig isprinssesa imorgon!! =)

2011-01-25 @ 21:51:48
URL: http://johannalalala.blogg.se/
Postat av: Moa :)

Söta bilder dåh ;)

2011-01-28 @ 15:04:45
Postat av: Mooa

Jag har antecknat "ute" nu :)

2011-01-28 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0