Dagens bästa klipp

Idag har vi varit i Valbo hela dagen och strosat runt i affärerna, och jag måste visa mina bästa köp som jag gjort... på länge typ! Eller mina shorts var ett bra köp också, men dessa slår.


En byxdress från Gina 49:- !


Spar det bästa till sist!
Ett par gröna byxor från HM för ... 20:-!!!
Jag skrattar när jag tänker på det. Löjligt billigt. Var de sista som fanns i affären och de satt som en smäck. Hur bra?!

Har även köpt trosor, en tubtopp, smycken och en tröja på hööks :)

Imorgon har jag förberett bilder på den fina klänningen jag inhandlade igår, som jag ska ha på farmors kalas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!vilka fynd du gjorde,jag är loppis nörden som kom fram till dej på vämö loppis.diggar din blogg !är nog din äldsta läsare då jag är 15 år äldre än dej.kram/emma

2011-07-21 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0