Söderköping - Göta kanal

Gör ett snabbt inlägg för jag ska sova, typ nu!
När jag kom hem så står det en stor byggställning utanför vår lägenhet utanför mitt rum, det skas laga tak ovanför mitt rum för det läcker in vatten genom mitt tak när det har regnat... Och de börjar arbeta kl 07, känns riktigt bra!

Vi körde imorse och gjorde en del längre stopp idag, bla i Söderköping där vi åt glass, gick längs med Göra kanal och jag köpte en Sweden-keps där också! Kalasbra.
Sen stannade vi i Västervik vid en camping, och gick till badplatsen och solade och badade. Eller jag badade inte för jag tyckte det var för kallt....


Godnatt på er!


På en utav Söderköpings fina gågator


En liten del av Göta kanal


KLICKA HÄR


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon med en som du skulle vilja överraska? Välj ditt favoritskal och ha chansen att vinna det! UTAN att behöva skriva om tävlingen någonstans! :D http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

allt bra med dig annars?

följas på bloglovin? :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer. Hitta din blogg på bloggriket.se. :)

2011-07-26 @ 20:52:06
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0