La gente esta muy loca WTF

Har varit lite sådär halvt seg idag men runt 16-tiden åkte jag in till stan för att hänga med min kusse becca som sov hos mormor inatt. Vi snackade, chillade och planerade även att dra ner till Åhus fredag-lördag. Hoppas det går :)

Det känns nästan konstigt att höra karlskronitiska igen efter en hel vecka med skåningar ♥. Haha ;)

Imorgon ska jag hänga med Johanna, känns som det var år och dagar sedan vi träffades, halvt iallafall. Så det ska bli jättekul att ses :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig för är fete trött.



Delar mig mig av den "falsterbo-låten", fast ne.
Men man kan nästan tro det för alla, en hel del, spelade den på campingen, inkl vi. Yee body!
Grym är den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0