Bilder från skolavslutningen








Godmorgon på er!    
Gör ett inlägg nu med ett par bilder från skolavslutningen igår, jag kan inte fatta att jag inte kommer gå där mer... Jag har gått där sedan 6:an och nu är det över :(
Men får se framåt mot gymnasiet och träffa nya människor osv.
Och jag är väldigt nöjd med mina betyg som har höjts i många ämnen :D, hoppas ni också är det och hade en fantastiskt bra dag igår :')

Nu har jag bråttom för jag måste fixa det sista för vi ska packa in allt i bilen nu och åka mot Hunnebostrand, Västkusten!

Avslutar detta med en massa kramar från igår ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 12:19:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0