Paket

Hej på er! Var några dagar sen jag uppdaterade, jag har inte orkat eller jo jag har haft inlägg på väg men sen har jag inte haft något att skriva så struntade i det...
I måndags och tisdag (igår då) så red jag Frankie, det går bättre och bättre med honom så det är jätte roligt! :)

Idag har jag varit hemma och hängt i matteboken, så hiiiimla roligt (!) och jag hoppas det går bra imorgon på nationella. Nä, jag hoppas jag blir godkänd och resten är bara bonus.

Iförrgår fick jag ett litet paket hem i lådan, hade vunnit en lotion och face-kräm från Stockholmsgruppen som Caroline Winberg har jobbat med.
Nice!
Ps. Anteckna att paket var inbrottssäkert och jag fick typ ett köttsår en liten repa på fingret Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0