Stormare har varit i farten

Hej sweeties! Hoppas ni haft en bra dag,
skoldagen har varit superchill men bra. Efter skolan tog jag mitt pick och pack och drog till stallet och fixade hos Frankie och sen efter många om och men så red jag när jag ändå var där.

Övervägde mellan att rida ute i paddocken med blåst och nästan inget regn, men trodde ändå att det börjar regna snart eller cykla hem och äta och sen tillbaka och rida vid 19 när ridhuset skulle vara ledigt.

Jag red när jag ändå va i stallet och det var tur det för sen började det spö, och jag menar verkligen SPÖregna och var storm ute! Hade inte varit kul att cykla eller rida inomhus ens i spöregn & storm.

Det blåste så mycket att vår studsmatta hade FLUGIT iväg och hamnat på buskarna på gräsmattan :O


bild på mig och beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0