Gårdagen

Tjenixen! Har precis pratat med min kära vän Tobbe som är på sjukhustet och ska opereras imorgon :( usch, men ska till sjukan på tisdag och träffa honom! :)

Igår förmiddags var jag och min kusin i stallet och jag fick rida en hästapålle som heter Bart, har lite filmer som jag ska fixa ihop så det kommer upp i dagarna :)

Efter stallet var jag och becca en snabbis på stan och jag inskaffade mig en såkallad Earlace!
Sen vid 18-tiden drog vi hem till Ida där det var skräckfilmkväll med några andra sköna brudar :)
Kollade på Insidious, jag som är värsta fegisen tyckte den var fett läskig!

Jag och becca drog sedan vidare till Nättraby där det skulle vara fest, men var så sjukt dåligt drag så var inte där länge alls utan tog oss hem med efterblivet sega bussar som luktade spya och kollade på filmen The Messenger, läskig den också!

Ha det fint! :)


nya earlacen på bild, kommer ifrån Glitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0