Tips om 12 tävlingar


Jag tävlar hos Millah oen valfri handväska från Wilmaofsweden.com



 Jag tävlar hos Millah oen Plastic Watch i valfri färg från Weardesign.se


Jag tävlar hos Millah om Eyelash Serum från Super Glandin


Jag tävlar hos Millah om produkter från Kebskincare.com


Jag tävlar hos Millah om ett par hörlurar i valfri färg från Snowandmotion.se


Jag tävlar hos Millah om ett presentkort värde 600:- att shoppa för hos Kastellgatan.com


Jag tävlar hos Millah om valfria underkläder från Abecita.se



Jag tävlar hos Millah två stycken tjusiga kuddar från Dekoria.se


Jag tävlar hos Millah om en fin ljuslykta från www.Zazazu.se


Jag tävlar hos Millah oett nallebud hos Nallebudet.se


Jag tävlar hos Millah oett valfritt ljusarrangemang från Onlinedesign.se


Jag tävlar hos Millah oen valfri rakhyvel från Gillettedirekt.se

-------------------------------------------------------------------------------

För att lätta upp denna söndag med något lite roligare,
så kan jag tipsa om 12 tävlingar hos
Millah som jag just anmälde mig i.

Ps. Det finns fler tävlingar på hennes blogg som jag inte tipsade om nu, för de är sådana tävlingar som det räcker med att endast skriva "Jag är med"-kommentar i. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0