Om man skulle ta en sista minuten resa nu..

Tjenare! 
Haft en bra dag ellor? Det har jag haft iallafall och ska sätta igång med plugga till samhällsprovet nu!

Vädret är ju lite sisådär här hemma tycker jag.. Snö, kallt, halt. Inte kul

Två små fina bilder från Öland i somras där jag fick typ alla min bränna, kolla ba på översta. Galet!
Jag som brukar vara sådär med att tycka jag blir brun, men där ser man skillnaden iallafall :')

Åkte till Öland på precis de varmaste soldagarna och låg på stranden hela dagarna, helt okej!
Nä, nu ska jag plugga som sagt och hoppas det kommer lite mer snö nu!!!!!
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

älskar dina shorts på din header :D

2012-02-08 @ 11:41:38
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0