2012 bro!!!

Hej! Nyår var helt perfekt, firade in tolvslaget med kusin becca, bea och felicia på en fest i Nacka. Drog sedan till en mycket bättre fest på ett annat ställe med skönt stureplans-folk och skåningar, haha nästan iallafall.
Vi mötte även upp Beccas två bästa kåmpizar Adrian och Kalle som vi festade med, vid 5 drog vi hem till Adrian och sov där. 
Jag hade ett jättebra nyår, hoppas ni också firade in det med skönt folk!

Idag ska jag och becca på en fest hos en kille i hennes klass som fyller år, fett najz.
Och imorgon ska jag och becca luncha inne i stan och sen på eftermiddagen nån gång åker vi till Arlanda, för jag har redan varit en vecka i Stockholm och ska åka hem till lilla Karlskrona..
Ha det bäst ikväll vänner, det ska jag iallafall. Puss!
Jag och kusin Madde i förrgår på nyår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Vad roligt att du ville vara med och tävla om veckans babe! :) Vinnaren utses på fredag med länk+ bild i sidomenyn och ett helt inlägg på min blogg!



KRAM :)

2012-01-05 @ 08:47:56
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0