Just another one, kul tidfördriv

JUST NU:

klädsel just nu: mysig kofta
frisyr: heztsvans
låt: wild ones - flo rida ft. sia
tv: kollade på Ellen DeGeneres show innan
vill ha: rätt nöjd för tillfället asso, kanske ska baka yee så fåre bli!
dricka: ingen alls

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jonte eller nee johanna var senast tror jag
såg dig gråta: grät själv senast ehe
fick dig att gråta: filmen "a little bit of heaven"
fick dig att börja skratta: johanna imorse
du gick på bio med: oj, var ett tag sedan. men breaking dawn med lillasyster
du gick på stan med: johanna
skickade ett sms till dig: marcus

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: eh.. nej kan man göra det?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nepp inte som jag kommer ihåg nu

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Nej
Danmark: Ja
Finland: Nej
Island: Nej
USA: Nej
Afrika: Nej
Thailand: Nej
Dubai: Nej
Syd Amerika: Nej
Kina: Nej
Japan: Ne
Spanien: Ja
France: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att förlora mina vänner & familj
Vart vill du gifta dig: på världens finaste strand eller i en kyrka
Vem hatar du verkligen: det kan jag inte skriva ut här
Varit kär: delat pirrande mysiga känslor ja, men inget som blev ngt sen..
Kör du bil: övningskör
Har du ett jobb: jobbar på handikappsridlektioner och har ett städjobb
Gillar du att ha folk omkring dig: ja, tråkigt att vara själv
Är du ett hälsofreak: bryr mig om hur jag ser ut, men överdriver inte med träning 
Är du ensam nu: ye, är ledig från skolan idag också
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: alla som spelas på radion hela tiden

FAVORIT:
Rum i huset: mitt egna
Typ av musik: R&B
Parfym: victoria's secret
Månad: de varmaste månaderna + nov/dec (födelsedag & julen)
Mat: tacos
Dricka: cider
Godis: äter inte godis mannen, naturgodis isf
Tidning: tjejtidningar t.ex veckorevyn, modetidnigar och skvaller
Film: jeevlar har ingen absoluta favorit, senaste jag såg var "Smurfarna" bra film ;)
Skådis: snygga skådisar! Bradley Cooper, Channing Tatum, Zac Efron tillexempel
Djur: häst

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: noep
Köpt någonting: la pengar på sola solarium imorse
Varit sjuk: nej
Sjungit: heeeela tiden!
Sagt "Jag Älskar Dig": ja, fast det var dock oseriöst från båda ♥
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: vill jag säga det, så säger jag det
Saknat någon: det har jag
Kramat någon: ye
Kissed someone: nix
Ätit: åt spagge för en stund sedan (spagetti för de som inte förstår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0