Dagens inköp

Hello babes! Läget?
Vädret idag har varit kanon, så på jobbet idag har jag bla. haft fika ute på gården med några brukarna och även promenerat till stortorget där solen stekte riktigt bra. Så där satt jag en på äldreboendet en timme och bara njöt och lyssnade på lifestories :)

Efter jobbet åkte jag, lillasyster och pappa till Tingsryd för att Moa skulle kolla lite hästgrejer på Börjes.
Jag köpte lite annat istället:
 
En snygg ny kudde till sängen, perfekt! 
 
Två stenar till mitt fat jag har bredvid sängen.
 
Och ett dressyrspö med lite bling på.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej Linnea jag undrar bara vart du har köpt den där super snygga kudden!!! Skriv på facet när du sett min kommentar!

2012-07-04 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0