Jag har blivit en Buzzador! - Vad innebär det?

Idag när jag kom hem hade jag fått ett stort paket från BUZZADOR

Alltså, jag har nu blivit en Buzzador och det innebär att jag får erbjudande om kampanjer som jag får vara med i om jag vill. Blir jag antagen ska jag själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - och sprida budskapet om prudukten/tjänsten genom att berätta för mina vänner och i sociala medier.


Min uppgift:


Jag har blivit uttagen att få buzza Oreo.
Spännande, då jag vet sedan innan att Oreos är jättegoda! :)
Det jag ska göra är att prova de Oreo jag håller i min vänsta hand (Oreo med vaniljcreme samt årets nyhet med chokladcreme)
OCH
sedan har jag 48 stycken 2-pack med Oreo som jag ska dela ut till vänner och bekanta + rabattkuponger.

Efter detta har jag en slutrapport att göra om hur min kampanj gått, och mina tankar och åsikter om Oreo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0