Har det bra osv

Ja, jag har det så himla bra! Mina lovers från stockholm kom till Karlskrona i torsdags och vi hittar på lite kul, så tyvärr har bloggen blivit lidande.

Igår efter jag slutade skolan var och gick runt lite i staden, eftersom Felicia inte varit här innan.
Var även och solade för att bättra på färgen, och mötte sedan Philip och Didde och käkade pizza på Milano. Gott!

Imorse var jag i stallet hos News, och red för första gången på två veckor! Alltså sedan jag skadade svanskotan.

Om en stund nu ska jag, Becca o fille hem till mamma för att äta och umgås med småkusinerna och moster!
Och ikväll tror jag vi ska in till stan för att hänga med philip och didde. Trevligt!

Ha en bra dag, så hörs vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0